> 
 > 
 > 
Het is niet toevallig dat u op de voorkant van dit boek een foto ziet van de training voor de Marathon van Rotterdam 2007. Stoere en sportieve jongeren en mede- werkers, in shirts van de Hoenderloo Groep en gesponsorde schoenen, werken zich letterlijk in het zweet om die tien kilometer in een goede tijd te halen.

Daarvoor is nodig: het plan om hieraan mee te doen, ge- motiveerde jongeren die zo´n prestatie willen halen, betrokken medewerkers die in hun vrije tijd gaan trainen en jongeren stimuleren om dóór te zetten, ook als het hagelt of als er andere tegenslagen zijn. Het vereist organisatie- talent om zo´n evenement soepel te laten verlopen en last but nog least: een sponsor die financieel meehelpt.

Daarmee staat deze foto symbool voor het ondernemerschap dat de Hoenderloo Groep de afgelopen dertig jaar heeft vormgegeven. Dit boek geeft u een doorkijk in die dertig jaar.
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie. [ SLUITEN ]